januari 2022 - Iets nieuws
Met ingang van 2022 stellen we, in samenspraak met de betrokkenen, kandidaten uit ons netwerk aan u voor. Het gaat om ervaren professionals, die op zoek zijn naar een vaste baan of een interim opdracht. Zie hiervoor de pagina beschikbaar
januari 2021 - Een goede start van 2021
We zijn het nieuwe jaar hoopvol begonnen.
Met verlengingen van de interim opdrachten bij Salo in Alkmaar (Senior HR Adviseur) en CED in Capelle a/d IJssel (Senior HR Business Partner en Senior Recruiter) en de plaatsing van een interim Senior HR Specialist Arbeidsvoorwaarden bij Evides Waterbedrijf in Rotterdam, zijn onze recruitmentactiviteiten goed van start gegaan.
Het vervolg van de adviesopdracht bij Kloosterboer in Purmerend en het akkoord op een stevig ontwikkelplan voor de sector Hotelservices van het Franciscus Gasthuis & Vlietland in Rotterdam en Schiedam is eveneens een mooie start voor onze Consultancy activiteiten.
Omdat we het niet opportuun vonden van ons te laten horen in een tijd waarin veel bedrijven en organisaties bezig zijn met de gevolgen en beperkingen van en door COVID-19, zijn wij daarin vorig jaar terughoudend geweest.
Hoewel we uiteraard nog niet weten wat de economische en sociale gevolgen zijn, is de start van de vaccinaties een hoopvol begin op betere tijden.
Met dit perspectief is wat ons betreft de tijd daar om onze activiteiten weer onder de aandacht te brengen.
januari 2020 - Bijl&Reuser wordt Bijl Recruitment & Consultancy
Eugène Reuser van Bijl&Reuser heeft besloten om per 1 januari jl. de functie van Head of HR Netherlands bij Sanofi te aanvaarden.
Hij had de wens, om terug te keren in een eindverantwoordelijke HR-rol in een multinationale omgeving om zo zelf aan de slag te gaan
met de in de afgelopen jaren opgebouwde kennis en ervaring.
Marco Bijl zet onder de bedrijfsnaam Bijl Recruitment & Consultancy per 01 januari 2020 de werkzaamheden van
Bijl&Reuser op de bekende en vertrouwde wijze voort. Dat betekent dezelfde service voor de bestaande kring van
opdrachtgevers, kandidaten en interim professionals.